Înlocuire și returnare

Magazinul garantează:

1. Calitatea semințelor, produse de Errors Seeds și importate. Temele legate de cultivarea acestor semințe apar în mod constant în diverse forumuri. De asemenea, înainte de a ajunge la magazin, acestea sunt testate în condițiile cele mai apropiate de ideal.

2. Faptul triminerii a semințelor.


Cumpărătorul se poate aștepta să recupereze daunele în termen de 90 de zile de la momentul trimiterii comenzii în următoarele cazuri:

1) Dacă produsul se pierde la expediere. Noi suntem în contact cu poșta și oferim clientului toate datele necesare pentru a găsi pachetul.

2) Dacă produsul este deteriorat în timpul expedierii. Pentru a recupera daunele, aveți nevoie de:

- declarație sau număr de ordin;

- fotografie a produsului deteriorat în ambalaj sau în apropierea ambalajului.

 

Magazinul va compensa pierderile dacă cumpărătorul are plângeri legate de nerespectarea următoarelor criterii:

• germinarea majorității semințelor;

• tipul de înflorire indicat în descrierea produsului (auto- \ foto-);

• sexul feminin al plantelor din semințe feminizate.

 

Pentru a solicita despăgubiri, se trebuie: 

• completați formularul;

trimiteți fotografii ale semințelor deteriorate împreună cu ambalajul la [email protected].

Aplicațiile sunt procesate în termen de 48 de ore de la trimitere.

                                              

Important! Nu compensăm pierderile dacă:

1. Cumpărătorul ne aplică după 90 de zile de la trimiterea ordinului.

2. Toate informațiile nu au fost furnizate.

3. Expertul nostru a stabilit că problema nu este în produsele, ci în modul în care clientul a tratat-o.

 

Puteți obține ajutorul în identificarea problemelor și găsirea de modalități de a le elimina la forumurile cultivatorilor.